Thursday, October 14, 2010

this is...


Nama saya Ahmad Daniel. Saya berumur 2 tahun. No. He cant say that. He can speak, but in a very mysterious language of his:).
I first met him during iftar Kampung Lucan. After the maghrib prayer i took some food. And suddenly this little Ahmad sat down neatly beside me. Since he look starving, i gave him fruits*dalam pinggan semuanya makanan pedas, so tak berani nak bagi dia, nanti kena marah pula dengan mak dia:)*

Bila tak bagi fruits lagi, dia tengok je muka kita. Aiseh, budak ni nak apa nih. Mana mak dia*rupanya mak dia tengah suapkan kakak dan abang dia, daniel was the youngest of five:)*

Lepas ambil watermelon, ambik lagi, sebab dia makan je. Lepas tu takut dia lapar, suapkan nasi. Tiba-tiba kak Bariah datang tanya
"Baru satu ke?"

I was like, "satu apa kak?" *muka confuse*

"Baru sorang ke anak aisyah?"
Masa tu rasa nak tergolek pun ada:)

"Ya Allah, saya belum kahwin lagi lah kak"

"Laaa, muka budak ni sama dengan awak, ingatkan suap anak"

"Ish, bukan anak saya, saya pun tak tahu mana mak dia"
*masa tu kak Nonie gelak bersungguh:)*

I call him Ahmad:). Very very very cute, but think twice if you want to dukung him...berat:)




ok, daniel diri jauh sikit eh, acik nak amik gamba

terlambat snap la acik

eyy, marah acik ke sebab terbagi air gas? tapi daniel yang ambik dari tangan acik T.T